vart finns ni, ni goda människor?

Ni tror att vi inte tar åt oss av det ni skriver....
Men vi är inte mer än människor...
Inga robbotar som inte har några hjärtan som inte kan bli sårade
Ni har gått över gränsen.Över den linje som vi ville ha orörd..
Men ni struntar i det. Skirver saker som får mej att undra om det finns några goda människor kvar där ute.
Jag vet inte längre, jag vet ingenting.
Hoppet känns långt borta just nu.
Kanske är det borta för evigt. KAnske kommer ljustet i tunneln snart..
Men fortsätt fortsätt att klaga på oss. PÅ det vi skriver, på det vi har på oss, på våra stavfel, på vårat liv.
Gör det, om ni är den typen av människor som njuter av att såra folk.

Egoina du och  dina läsare förstörde min torsdag.
Men visst om det är din humor så visst, gör det.

Ännu en gång så är vi människor som du du som sitter och läser detta på din skärm.
Du som skrev att vi hade en värdelös blogg.
Du som skrev att den var patetisk.
Du som skrev att du blev spyfärdig.
Du som skrev att en sån här blogg inte borde finnas...
Tänk på att.... vi inte är mer än människor.

godnatt....

Kommentarer
Postat av: Pia

Som man bäddar får man ligga.



Hoppas du skäms riktigt ordentligt över hur du uppfört dig. Riktigt ordentligt.



Och att du ber alla du terroriserat med spamkommentarer om ursäkt.

2009-01-22 @ 19:43:34
Postat av: Jenny

Håller med Pia, som man bäddar får man ligga. Ni betedde er som riktigt barnungar. Livet är tufft. Ni kanske sårade andra bloggare när ni skrev att ni hatade deras blogg?

Jag tycker inte synd om er, kom tillbaka när ni vet hur ni ska bete er.

2009-01-22 @ 19:46:43
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: maria

sluta spamma andra folks bloggar. herregud, jag har nog aldrig sett en så patetisk blogg.

2009-01-22 @ 19:50:08
Postat av: klubben

ta re lungt för fan

vi har spammat kanske max två bloggar!

2009-01-22 @ 19:55:08
URL: http://duochjagamy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jadå, jag lägger ner. Men ni betedde er omoget och tydligen så uppskattas inte sånt

2009-01-22 @ 19:58:18
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: Carro

kallar ni detta fanclub? patetiskt!!

sämsta jag sett!!

2009-01-22 @ 19:59:28
Postat av: Josefine

Den här bloggen påminner om någon stackars liten snorunge i fjärde klass som inte får uppmärksamhet hemma och istället terroriserar sin omgivning. Bekräftelse-issues??

Jag kan inte låta bli att tro att bloggen bara är ett sorgligt skämt.

2009-01-22 @ 20:06:32
Postat av: oliwia

Det är väl förfan klart att Egoina blev pissed. Men det jag inte förstår är att ni sen sitter här och klagar, ni fick ju faktiskt precis det nu bad om, reklam.

Bra eller dålig så är det ju fortfarande reklam.

Jag säger inget ont om den här bloggen, för enligt mig så skriver ni väl om det ni själva vill? Det är väl det viktigaste, sen får väl folk säga precis vad dom vill.

2009-01-22 @ 20:36:30
URL: http://oliwialundblad.blogg.se/
Postat av: Egoina

Och du har förstört alla mina andra dagar med dina tusen kommentarer som jag har fått ta mig tiden till att radera.



Du ville bli sedd, grattis, det blev du. Att jag tyckte att din blogg var dålig, det sa jag inte för att "förstöra din torsdag". Man måste tåla kritik i bloggvärlden, tro mig. Kan man inte det borde man inte blogga.

2009-01-22 @ 20:58:25
URL: http://egoinas.se
Postat av: Kajsa

Hahaha alltså du måste skoja med mig? Gå och lägg dig

2009-01-22 @ 21:21:22
URL: http://kajplats.blogg.se/
Postat av: Alina

Jag vet inte hela bakgrunden till allt det här. Jag vet inte hur mycket "reklam" ni lämnat i Egoinas blogg. Jag vet inte hur alla elaka kommentarer sett ut. Men av det jag vet kan jag säga så här:



Till den av er som skrev detta inlägg: jag håller med. Visst att det kanske skickades lite väl många av era reklam-kommentarer till Egoinas blogg, men man behöver inte ta i så hårt för det. Bara för att det här inte är "verkliga" världen kan man inte säga vad som helst. Ni är många i klubben, och det är synd att vad en eller några stycken gör ska behöva drabba er alla.



Amy är en bra artist. Det räcker för mig, men ni vill ha hela det här också. Ha det, fortsätt skriva i bloggen. Även om jag och många andra inte finner innehållet intressant så gör ni och flera med er det.



Sedan tycker jag att det är synd att några av er i klubben tagit det här till en riktig sandlådenivå och kommenterat som ni gjort på diverse bloggar. Men det är som det är. Vad gör det om hundra år när allting kommer kring?

2009-01-23 @ 00:14:51
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Ofelia

"Du som skrev att vi hade en värdelös blogg.

Du som skrev att den var patetisk.

Du som skrev att du blev spyfärdig.

Du som skrev att en sån här blogg inte borde finnas..."



Vadå hitta på?

Det hon skrev var att hon tyckte den var skitdålig. Jag håller med, den var inte speciellt bra alls. Rörig, inte så snygg design (försök göra en egen), ingen speciell handling.



Att hitta på såhär är inte okej!

Inte ert uppförande heller.

2009-01-23 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0