Drömm<3

Hej hej!
hoppas ni haft en lika underbar dag som vi i clubben haft!
Vi har snackat Amy, sjungit Amy låtar och planerat vår resa till SKOTTLAND fyfan vad kul de ska bli.
Var ner och postade breven förut!
Det var hela 15 stycken och en nalle och ett kuvär var bilder ritade på henne och kort på oss som vi tog.
PÅ korten hade vi också skylten : DU ÄR BÄST!
Länge sen vi tog den men jaja det var på tiden att den skickades tyckte vi alla!
Vad vi ska göra imorgon har vi inte planerat ännu...men telefonen ringer nog snart!
Vi har blivit väldigt mycket aktivare på sisitonde vilket verkligen är skit kul.
men vi lever ju för samma sak ! <3

Ibaln känns det sjukt att veta att hon faktiskt finns där långt borta!
Hon blir bara som en dröm för oss eller hur jag ska säga...!
Men men om vi ¨någonsin får träffa henne ja mitt liv skulle vara fulländat! Alla anda i klubben känner säkert det samma?

Kram ! <3


Kommentarer
Postat av: emy

Hej!

Skulle jag kunna få gå med i denna fina Clubb? :)

2009-01-22 @ 18:17:37
URL: http://eblert.blogg.se/
Postat av: Lina

Kolla in min blogg.

2009-01-22 @ 18:21:48
URL: http://linadaniellaannas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Kolla in min också och lämna gärna en kommentar!

2009-01-22 @ 18:33:36
URL: http://annalovisas.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller klart med egoina ?! :o

2009-01-22 @ 18:43:04
Postat av: Anonym

respeterar att ni har en fan-club och allt det, men seriöst, ni känner inte ens männskan? hur kan ni vara så himmla besatta av någon ni inte ens känner, det tycker iaf jag verkar lite sjukt ...

2009-01-23 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0