Rubrik

Hej!

Jag tänkte bara skriva ett sista jävla inlägg om det här med Egoina..

En person här i klubben ville ha mer läsare han komenterade därför "reklam" på halvkända bloggar.
Te.x Egoinas blogg!
Synd tycker jag, eftersom många av oss gillat den bloggen.
Hon skriver ett inlägg där hon skriver att våran blogg är skitdålig.
Och ja, jag förstår om hon blir förbannad,det hade jag också blivit men det som irriterade mig och många andra i klubben var att hon skrev tillalla hennes läsare att våran blogg är skit dålig.
Okej fine tyck det då, men hela dagen fick vi sedan komentarer om att vi borde skicka mail till de som fått spammkomentarer och be om ursäkt.
Att vi var värdeösa, fjortisar, töntar och ja mycket mer.

Statistiken steg från sjuttio till många hundra.
Jag och de flesta här i klubben tyckte det hela var väldigt onödigt, dels av de medlemmar som skickade spamm kommentarer, men även av er som kommenterade.

Det var som om det var de första spamm reklam komentarerna  ni någonsin sett...
Och ursäkta det är knappast första gången det händer.
Visst förstår jag när ni skriver att det var dåligt gjort för det var det ju!
Men att vi skulle vara "töntar" för att vi gillar Amy. Vad har det med saken att göra?

Men tycker ni det är kul, villket ni uppenbarligen gör så visst fortsätt skriv hundra kommentarer till Egoina om hur värdelösa vi är. För vi tänker inte ta upp det här nått mer nu!

Ni kanske inte tycker om Amy men det gör våra medlemmar och det är faktiskt till dem vi skriver!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Faia

hej,

jag kunde bara inte gå härifrån utan att säga något.. För att jag verkligen har något att säga..

Jag är en som läser Egoinas blogg varjde dag.. Och jag brukar tycka att sånna kommentarer som "kika gärna in i min blogg" är så irriterande ..



MEN !



Egoina har inte rätt att göra så,

Jätte taskigt tycker jag ..



fortsätt va ersjälva.. <3

2009-01-22 @ 23:46:43
URL: http://seoss.blogg.se/
Postat av: Maija

Alltså... Det här känns så sjukt. Man får verkligen intrycket av att det bara är en person som skriver inläggen. Liksom... En Amyklubb med dagliga möten och dylik? För vuxna människor? Det går bara inte att tro på. Sjukt schizofrent och obehagligt det här.

2009-01-23 @ 00:37:42
Postat av: mickaela

Men ååååååh :) Gråt också!

2009-01-23 @ 00:38:02
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag tycker att ni ska lära er att skriva. Och Egoina gjorde rätt. Tack för mig.

2009-01-23 @ 01:40:32
Postat av: Sandra

Fett bra blogg! Egoina kan ta sig i röven :D Jag fattar inte vad alla klagar på.

2009-01-23 @ 08:31:43
URL: http://ambjornsson.blogg.se/
Postat av: hanna

Håller med att alla överreagerar JÄVLIGT mycket!

vafan det r inte första gången nån spammar! haha ;)

Kör på ert "rejs"

2009-01-23 @ 08:37:51
Postat av: Egoina

Herregud. Ni kommenterade sönder min blogg, minst 50 kommentarer i varje inlägg. Sedan skriver jag i ett inlägg vad jag tycker om er blogg och då är det fel? Jag tycker den är dålig - ni kan ju knappt stava. Jag har all rätt att uttala mig om det i bloggen också, precis som ni tog er rätten att göra in blogg till en reklampelare. Ni ville ha uppmärksamhet och det fick ni. Punkt.

2009-01-23 @ 09:34:34
URL: http://egoinas.se
Postat av: Nina

Medlemmar? Schitzofren kan du säga det.



Visst svider det att bli bortgjord? Att bli förlöjligad? Skrattad åt?



Skyll dig själv!

2009-01-23 @ 13:22:05
Postat av: iza

den är ju skitdålig. inse

2009-01-23 @ 14:08:58
Postat av: Kahrein

Men ehm.. Nu såg jag just att ni har klämt i ännu mer på Blondinbellas blogg. Visst är det okej att länka till sin blogg, men det ni gör är helt psykotiskt.

2009-01-23 @ 14:20:30
URL: http://kahrein.blogg.se/
Postat av: M

Egoina har all rätt i världen att inte gilla eran blogg. Det enda hon har gjort är att säga att hon tycker att bloggen suger, inga personangrepp alls. Ni/du är jävligt dåliga på att stava/skriva, det är bara ett faktum, om folk påpekar det, synd. Kan nni inte ta kritok, bra som dålig är det kanske en dålig idé att lägga upp sina tankar och åsikter för allmän beskådan på internet?

Och jag antar att ni förstod att erat sönderspammande av Egoinas blogg inte gillades av varken henne eller hennes läsare? Det är inte så svårt att inse.

"Okej fine tyck det då, men hela dagen fick vi sedan komentarer om att vi borde skicka mail till de som fått spammkomantarer och be om ursäkt." Jasså? Så ni tyckte att det var jättejobbigt att få kommentarer som ni inte ville ha? Well, great. Då vet ni hur det känns för personerna ni spammat =) Som inte är mer än människor de heller. Nej, nu ska jag göra annat. (Och ja, eran blogg var jävligt dålig. Tyvärr. Ni får jobba på det.) Puss.

2009-01-23 @ 15:09:27
Postat av: fröken elin

.....vem är amy?





:)

2009-01-23 @ 15:47:12
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, försök att stava rätt i någon mening i alla fall?

2009-01-23 @ 17:52:39
Postat av: Anonym

lär dig stava snälla.

2009-01-23 @ 21:37:02
Postat av: awn

Den som följer Egoinas blogg vet att man inte ska ta henne seriöst på något sätt.



"Herregud. Ni kommenterade sönder min blogg, minst 50 kommentarer i varje inlägg. Sedan skriver jag i ett inlägg vad jag tycker om er blogg och då är det fel? Jag tycker den är dålig - ni kan ju knappt stava. Jag har all rätt att uttala mig om det i bloggen också, precis som ni tog er rätten att göra in blogg till en reklampelare. Ni ville ha uppmärksamhet och det fick ni. Punkt." - Egoina



Jag håller väl med om att det är onödigt att spama hennes blogg. Hon har väl all rätt att skriva vad hon tycker?

2009-01-24 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0